2. Politica de retur piese / accesorii
Cumparatorul are dreptul de a returna produsele fara nici un motiv in termen de 14 zile de le primirea acestora, conform prevederilor oug 34/2014.
Cumparatorul poate renunta la produsele achizitionate din magazinul online rivalmoto.ro, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea lor.
Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil clientilor persoane fizice.
Dreptul de retragere se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsele comandate prin comenzi speciale, externe pentru care s-a solicitat avans si care au fost aduse la solicitarea clientului, nu se pot returna .
Pentru produsele comandate cu avans la care clientul renunta din varii motive, vanzatorul poate retine pana la 100% din avansul inaintat de client .
Nu se accepta la retur:
- nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
- etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
- echipamentele sunt folosite, zgariate, deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri dovedite conform oug 34/2014 art 14 (3).
- produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- piesele care prezinta urme de uzura, montaj, vopsire, sudura
- coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
Cheltuielile de returnare vor fi suportate in totalitate de catre cumparator iar rambursarea contravalorii produsului acceptat la retur se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului la sediul nostru.
- in cazul unui retur la care se solicita "colet la schimb" taxa de transport va fi conform pretului de la curier ( colet tur, colet retur)
Recomandam pentru retur, transportul produselor cu ambalajul original nedeteriorat cu, etichetele si inscriptionarile specifice pentru a fi preluate integre si repuse spre comercializare.
In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.
Deterioararea produselor in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare in cazul unei returnari de produs duce la refuzarea receptiei coletului si implicit refuzarea returului.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Oug 34/2014 art 14(3) in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in oug 34/2014 .
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Cum returnezi produsele vandute
Renuntarea la cumparare va implica returnarea produsului in termenul specificat, cu toate accesoriile si impreuna cu ambalajul nedeteriorat.
- pasul 1: se completeaza formularul de retur din contul creat pe site-ul www.rivalmoto.ro sau manual folosind formularul de retur.
- pasul 2: clientul pregateste produsul(e) pe care doreste sa returneze, ambaleaza produsul(e) in mod corespunzator pentru a nu fii deteriorat in timpul transportului. Pe langa produs(e) trebuie sa puneti formularul de retur tiparit, certificatul de garantie in original si o copie a facturii de achizitie.
-pasul 3: furnizorul (INGZO SRL) va trimite curierul pentru ridicarea coletului, dupa ce a fost stabilita data ridicarii cu clientul.
Rambursarea banilor
Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.
Inlocuire sau retur bani in functie de optiunea cumparatorului, banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs sau se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre rivalmoto, in contul indicat la completarea formularului.
Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului iban, numele titularului.
Atentie - contul iban trebuie sa apartina persoanei/societatii pe numele careia s-a eliberat factura!
Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastra care nu par a putea fi rezolvate va rugam sa ne contactati pe adresa de email: office@rivalmoto.ro dupa care va contactam telefonic.
Pasii care trebuie urmati: - atasarea obligatorie a facturii (copie) si certificatului de garantie al produsului (original).
Garantia produselor este de 30 zile de la data achizitionarii. Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru,beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare lg 449/2003 ; og 21/1992 r(2) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat showroom mentionat in certificat.