Motocicleta Beta XTrainer 300 2T MY24 6318E + TVA
"; |
1990.42 Lei x 24 rate |
- Motociclete-Atv
- Outlet
- Promotii
- Echipamente Strada
- Echipamente Cross-Atv
- Echipamente protectie
- Anvelope-Camere
- Scuter
- Accesorii
- Biciclete
- Piese strada
- Piese Cross-Enduro
- Uleiuri & Consumabile
-
Piese atv
- Anvelopa-Camera-Janta
- Accesorii atv
- Piese motor atv
- Sistem alimentare
- Electrice atv
- Evacuare atv
- Franare atv
- Transmisie atv
- Transmisie cardan
- Suspensii-Directie
- Sistem racire
- Componente cadru
- Cabluri-Manete
- Consumabile atv
- CF Moto
- Can-am
- Kawasaki
- Yamaha
- Kymco
- Polaris
- Suzuki
- Arctic-Cat
- Honda
- Linhai
- TGB
- Pocket Bike-Atv-Cross
- Trotinete-Biciclete electrice
-
Piese cross china
-
Piese motor cross
- Ambielaj cross
- Ambreiaj cross
- Carburator cross
- Galerie admisie cross
- Carcasa-carter cross
- Cilindru cross
- Chiuloasa cross
- Piston cross
- Segmenti cross
- Distributie cross
- Garnituri cross
- Simeringuri cross
- Esapament cross
- Mecanism pornire cross
- Mecanism schimbator cross
- Pompa ulei cross
- Supape cross
- Pompa benzina-robinet
- Electrice cross
- Suspensie-Directie
- Amortizoare cross
- Transmisie cross
- Piese frana cross
- Cabluri cross
- Manete-Mansoane
- Caroserie-cross
- Roata cross
- Anvelope-camere cross
- Consumabile cross
-
Piese motor cross
Cosul tau de cumparaturi este gol!
Specificatii produs
- Capacitate cilindrica 300
- Roata (inch) 18/21
- Tip motor 2T
- Tip produs Enduro
Descriere produs
Beta lanseaza Xtrainer MY2024!
Dupa succesul timpuriu al modelului si revizuirea completa in 2023, Beta reactualizeaza modelul Xtrainer, atat in ceea ce priveste aspectul, cat si functionalitatea, extinzand si mai mult domeniul de utilizare a celei mai versatile motociclete de la Rignano sull'Arno.
Xtrainer este o motocicleta care ofera un pachet unic de echipamente tehnice, performanta, ergonomie si design; modelul MY2024 este practic restilizat, iar stickerele vin cu o grafica noua menita sa conturezel mai bine noile forme ale motocicletei. Ultimele revizuiri confera modelului stil, eleganta si un aer modern, oferind experienta unei curse extraordinare.
Gratie caracteristicilor unice, cum ar fi docilitatea motorului de prima clasa si o manevrabilitate excelenta, Xtrainer raspunde perfect nevoilor tuturor pilotilor care cauta o motocicleta practica si usor de condus, permitand pilotului sa se simta confortabil in majoritatea conditiilor de condus. Inspirat de lumea trial, Xtrainer se poate adapta cu usurinta diverselor situatii intalnite pe traseu. Fie ca esti un amator care isi cauta prima motocicleta, un pilot de enduro priceput care cauta o motocicleta mai putin solicitanta si mai putin provocatoare sau un rider experimentat care isi doreste un companion de enduro extrem, Xtrainer este solutia ideala. Utilitatea motocicletei in orice situatie permite pilotului sa se concentreze doar asupra condusului si sa se bucure de lumea minunata a off-road-ului.
Cu garda la sol mai joasa decat modelele RR, cu o sectiune medie ingusta si o livrare a puterii usor de gestionat de la turatii mici la mari, Xtrainer are forta necesara pentru a mentine linia in timpul curselor, dar este de preferat pentru traseele putin mai lente si mai tehnice, unde poate exploata vocatia sa inspirata de trial, precum si cuplul motorului in 2 timpi de 250 sau 300cc.
Un amalgam de caracteristici simple, combinate cu pricepere pentru a da nastere unui rezultat extraordinar.
Caracteristici:
Greutate mai mica: doar 99 kg, pentru o motocicleta extrem de agila si intuitiva, chiar si pentru incepatori;
Inaltimea seii: redusa cu 20 mm in comparatie cu gama RR, ofera mai multa incredere si siguranta in conditii dificile;
Frane: Nissin, cu discuri care masoara 260mm in fata si 240mm in spate;
Furca si amortizor unic: Furca R16V cu jambe de 43 mm in fata si parghie progresiva in spate.
Suspensia poate fi complet personalizata, furca oferind reglaj pentru preload si rebound al arcurilor, in timp ce amortizorul este reglabil in ceea ce priveste preload-ul arcului, compresia si rebound-ul.
Power valve: supapa de evacuare Beta Progressive poate fi reglata extern de catre pilot, permitand ca performanta motorului sa fie adaptata eficient pentru a se potrivi oricarui tip de conditii.
Butonul de harta de pe ghidon: doua pozitii pentru un motor mai puternic (soare) sau cu un cuplu mai mare jos (ploaie).
Sistem automat de amestec al uleiului in benzina: situat sub sa (care se deschide cu usurinta prin simpla apasare a unui buton); elimina nevoia amestecarii manuale ulei-combustibil;
Anvelopele moi: compusul moale si designul agresiv garanteaza aderenta in orice situatie.
Ventilator: desi motorul in doi timpi ofera un echilibru termic bun, ventilatorul este montat standard pe Xtrainer, pentru ca motorul sa mentina intotdeauna temperatura ideala de functionare, chiar si pe traseele mai lente;
Pornire electrica: precisa, fiabila, esentiala la repornirea motocicletei in situatii dificile;
Motor si ambreiaj: derivate ale modelelor RR, puterea motorului este suficient de temperata pentru a se potrivi caracteristicilor Xtrainer.
Avand in vedere aceste caracteristici si imbunatatirile pe care motocicleta le-a primit in anul anterior 2023 (semicadru, sistem de admisie, baterie, rezervor mai mare si componente noi din plastic), principala inovatie a acestui model este cheia electronica, caracteristica complet noua pentru o motocicleta Beta.
Cheie electronica: o cheie magnetica de tip "kill-switch". Dispozitivul reprezinta o inovatie absoluta atat pentru Beta, cat si pentru intreaga lume enduro. Noua cheie electronica este un sistem de securitate care indeplineste simultan atat functia de dispozitiv antifurt, cat si cea de protectie a motocicletei si a pilotului si este un brevet european exclusiv inregistrat de Betamotor (EP3064405B1).
Compusa din doua parti: una care ramane fixata de ghidonul vehiculului si alta, magnetica (menita sa fie purtata de catre pilot, cu o curea, la incheietura mainii), care este deconectata pentru a activa mecanismul.
Functie antifurt: ca si in lumea auto, dispozitivul impiedica posibilitatea de a porni motorul atunci cand este deconectat, datorita unei codificari care corespunde in mod unic cheii motocicletei, descurajand furtul vehiculului atunci cand este lasat nesupravegheat. Acest lucru adauga protectie pentru prima data dincolo de blocarea directiei.
Nivel crescut de siguranta pentru motociclist si motocicleta: cu o functie similara dispozitivului "Kill-Switch", motocicleta este oprita atunci cand punctul de contact magnetic conectat la incheietura mainii motociclistului si ghidonul motocicletei este deconectat. Oprirea motorului previne deteriorarea in caz de cadere si ofera o siguranta sporita pentru motociclist in cazul in care pierde controlul sau motocicleta este pe sol cu maneta de acceleratie deschisa. O solutie unica, dezvoltata exclusiv de Betamotor, pentru o protectie sporita a motocicletei si motociclistului.
In plus, urmatoarele componente primesc o actualizare in 2024:
Sa: spuma care compune saua are o geometrie si densitate diferite pentru a oferi un confort sporit motociclistului, la fel ca si in cazul motocicletelor din familia RR. Suprafata de contact mai mare si compozitia diferita a materialelor cresc semnificativ confortul Xtrainer in timpul cursei.
Grafica: noile elemente grafice amintesc de motocicletele mai mari din aceeasi familie. Rosul caracteristic Beta este, intr-adevar, insotit de elemente contrastante negre si albe in continuitate cu stilul pe care motocicleta l-a primit in restilizarea anterioara, dar acum cu un aspect mai personalizat, geometric si usor de recunoscut.
Specificatii tehnice:
CHASSIS
FRAME PERIMETRIC FRAME IN MOLYBDENUM STEEL WITH DOUBLE CRADLE SPLIT ABOVE THE EXHAUST PORT
WHEELBASE 1467 MM MAX LENGTH 2157 MM
MAX WIDTH 802 MM
MAX HEIGHT 1245 MM
SEAT HEIGHT 910 MM
GROUND CLEARANCE 320 MM
FOOTREST HEIGHT 390 MM
DRY WEIGHT 99 KG (FRONT 48,0 KG; REAR 51,0 KG)
FUEL TANK CAPACITY 8,8 L
RESERVE 1,3 L
OIL TANK CAPACITY 650 CC
COOLING SYSTEM CAPACITY 1,3 L
FRONT SUSPENSION HYDRAULIC USD FORK WITH O 43 MM SHAFT
REAR SUSPENSION MONOSHOCK WITH PROGRESSIVE COMPOUND LEVER
SHOCK ABSORBER STROKE 110 MM
FRONT WHEEL TRAVEL 270 MM
REAR WHEEL TRAVEL 270 MM
FRONT BRAKE WAVE DISC O260 MM AND DOUBLE-PISTON FLOATING CALIPER
REAR BRAKE WAVE DISC O240 MM AND SINGLE-PISTON FLOATING CALIPER
FRONT RIM 21 X 1,6 - 36 HOLES
REAR RIM 18 X 1,85 - 36 HOLES
FRONT TYRE 80/100 - 21
REAR TYRE 140/80 -18
ENGINE TYPE SINGLE CYLINDER, 2-STROKE, LIQUID-COOLED
BORE 73 MM
STROKE 69,9 MM
DISPLACEMENT 292,3 CC
COMPRESSION RATIO 11,45:1
EXHAUST VALVE BPV SYSTEM
STARTER ELECTRIC STARTER
IGNITION AC KOKUSAN - DIGITAL CDI WITH OIL PUMP CONTROLLER
SPARK PLUG NGK GR7CI8
INDUCTION SYSTEM INDUCTION REED
LUBRICATION MIXING WITH ELECTRONIC PUMP
CARBURETTOR KEIHIN PWK 36
CLUTCH WET MULTI-DISC CLUTCH
PRIMARY DRIVE Z.27/72
TRANSMISSION 6 GEARS
FINAL TRANSMISSION CHAIN
ENGINE OIL SAE 10W/40
CONSUMPTION L/100 KM 2,8
POLLUTION CO2 [G/KM] 64