Motocicleta Beta RR 300 2T MY24 7416E+TVA
"; |
2313.61 Lei x 24 rate |
- Motociclete-Atv
- Outlet
- Promotii
- Echipamente Strada
- Echipamente Cross-Atv
- Echipamente protectie
- Anvelope-Camere
- Scuter
- Accesorii
- Biciclete
- Piese strada
- Piese Cross-Enduro
- Uleiuri & Consumabile
-
Piese atv
- Anvelopa-Camera-Janta
- Accesorii atv
- Piese motor atv
- Sistem alimentare
- Electrice atv
- Evacuare atv
- Franare atv
- Transmisie atv
- Transmisie cardan
- Suspensii-Directie
- Sistem racire
- Componente cadru
- Cabluri-Manete
- Consumabile atv
- CF Moto
- Can-am
- Kawasaki
- Yamaha
- Kymco
- Polaris
- Suzuki
- Arctic-Cat
- Honda
- Linhai
- TGB
- Pocket Bike-Atv-Cross
- Trotinete-Biciclete electrice
-
Piese cross china
-
Piese motor cross
- Ambielaj cross
- Ambreiaj cross
- Carburator cross
- Galerie admisie cross
- Carcasa-carter cross
- Cilindru cross
- Chiuloasa cross
- Piston cross
- Segmenti cross
- Distributie cross
- Garnituri cross
- Simeringuri cross
- Esapament cross
- Mecanism pornire cross
- Mecanism schimbator cross
- Pompa ulei cross
- Supape cross
- Pompa benzina-robinet
- Electrice cross
- Suspensie-Directie
- Amortizoare cross
- Transmisie cross
- Piese frana cross
- Cabluri cross
- Manete-Mansoane
- Caroserie-cross
- Roata cross
- Anvelope-camere cross
- Consumabile cross
-
Piese motor cross
Cosul tau de cumparaturi este gol!
Specificatii produs
- Capacitate cilindrica 300
- Roata (inch) 18/21
- Tip motor 2T
- Tip produs Enduro
Descriere produs
Constructorul din Rignano sull'Arno prezinta noul MY24 RR, o motocicleta care prezinta multe dintre caracteristicile care l-au facut pe predecesorul sau atat de imbatabil sezonul trecut, dar care a fost imbunatatita cu o serie de noi elemente semnificative introduse in intreaga gama, plus alte upgrade-uri specifice anumitor dimensiuni de motor, pentru a mentine suprematia familiei RR in ansamblu.
Beta a lucrat in stransa colaborare cu campionii de Enduro: Brad Freeman si Steve Holcombe pentru a aduce o serie de mici imbunatatiri atat asupra trenului de rulare, cat si asupra cadrului/suspensiei pentru modelele MY 2024 RR in 2 timpi si 4 timpi, pentru a consolida caracteristicile deja foarte apreciate ale modelului precedent. Ca intotdeauna, filozofia care i-a ghidat pe inginerii Beta a fost nu numai sa imbunatateasca performanta motocicletelor, ci si sa o faca si mai accesibila. Deci, mai degraba decat schimbari majore, acest an de productie a venit cu o serie de upgrade-uri menite sa consolideze toate calitatile remarcabile ale fiecarui model.
Noile modele vin cu o noua grafica, care confera intregii game un aspect de competitie fara compromisuri.
Ca intotdeauna, gama este alcatuita din 8 modele diferite, fiecare cu personalitatea sa, pentru a raspunde nevoilor unui spectru cat mai divers de piloti. Exista RR perfect pentru fiecare pilot, dar ceea ce au in comun toate modelele este capacitatea de a oferi incredere si o experienta de condus cu adevarat plina de satisfactii.
250CC
Ideal pentru cei care cauta o motocicleta in 2 timpi mai blanda, cu mai putina putere si cuplu decat modelele de varf,pentru a asigura o manevrabilitate excelenta.
300CC
Realizat pentru cei care apreciaza un motor mare, cu cuplu semnificativ la orice viteza. Potrivit pentru cei care prefera trepte lungi.
Actualizarile aduse gamei MY 2024 RR sunt rezumate mai jos:
Sa: spuma seii are o geometrie si o densitate diferita pentru a oferi un confort mai mare pilotului. Suprafata mai mare si compozitia diferita a materialelor asigura o suprafata de contact mult mai confortabila.
Suspensie: pe langa imbunatatirea continua a suspensiei, motocicletele MY 24 dispun de tija de furca mai usoare, in special in zona de cuplare a acestora. Prelucrarea diferita a tijei este conceputa pentru a oferi flexibilitate controlata, avand ca rezultat o amortizare mai fina a terenurilor accidentate si, prin urmare, un confort si o sensibilitate imbunatatite semnificativ.
Frane: sistemul de franare din fata a primit imbunatatiri. Invelisul de protectie este acum fixat mai bine, prin imbinari duble (in partea de sus si de jos, anterior fiind doar in partea de jos), permitand protectiei liniei de frana sa reziste mai bine la solicitarile continue la care este supusa.
Radiatoare: modelele de 250 si 300 in doi timpi, precum si intreaga gama in patru timpi, dispun de noi modele de radiatoare, mai usoare si mai rezistente, cu rezervoare modelate in partea superioara pentru a permite motocicletei sa atinga un unghi de directie mai mare. Noile radiatoare, care asigura o circulatie mai buna a lichidului de racire pentru o racire imbunatatita a vehiculului, prezinta un numar mai mare de intariri si sunt, de asemenea, echipate cu un nou capac non-plastic, care este mai rezistent si mai putin expus la potentiale impacturi.
Grafica: MY 24 face o schimbare radicala de la aspectul simplu, esential, cracteristic modelului anterior. Grafica complet noua are un aspect agresiv, geometric si modern, realizat datorita utilizarii cu pricepere a culorilor clasice rosu, alb si negru specifice acestui model, integrandu-se perfect cu cadrul si carenele in rosul caracteristic marcii Beta.
Pe langa actualizarile aduse intregii game, exista o serie de imbunatatiri specifice anumitor modele in 2 si 4 timpi, care duc performanta la cote si mai inalte.
Detalii suplimentare:
Rulmenti principali: motorul 300cc in doi timpi dispune acum de rulmenti cu role diferiti de cei ai modelului din anul anterior, mai rezistenti si cu performante mai mari, imbnatatind astfel fiabilitatea motorului.
Specificatii tehnice:
CHASSIS
FRAME MOLYBDENUM STEEL WITH DOUBLE CRADLE SPLIT ABOVE THE EXHAUST PORT
WHEELBASE 1482 MM
MAX LENGTH 2172 MM
MAX WIDTH 815MM
MAX HEIGHT 1270 MM
SEAT HEIGHT 930 MM
GROUND CLEARANCE 320 MM
FOOTREST HEIGHT 407 MM
DRY WEIGHT 103,5 KG (FRONT 50,8 KG; REAR 52,7 KG)
FUEL TANK CAPACITY 9,5 L
RESERVE 2,3 L
COOLING SYSTEM CAPACITY 1,3 L
FRONT SUSPENSION HYDRAULIC USD FORK WITH O 48 MM SHAFT
REAR SUSPENSION MONOSHOCK WITH PROGRESSIVE COMPOUND LEVER
SHOCK ABSORBER STROKE 135 MM
FRONT WHEEL TRAVEL 295 MM
REAR WHEEL TRAVEL 290 MM
FRONT BRAKE WAVE DISC O260 MM AND DOUBLE-PISTON FLOATING CALIPER
REAR BRAKE WAVE DISC O240 MM AND SINGLE-PISTON FLOATING CALIPER
FRONT RIM 21 X 1,6 - 36 HOLES REAR RIM 18 X 2,15 - 36 HOLES
FRONT TYRE 90/90 - 21
REAR TYRE 140/80 -18
ENGINE TYPE SINGLE CYLINDER, 2-STROKE, LIQUID-COOLED
BORE 66,4 MM
STROKE 72 MM
DISPLACEMENT 249 CC
COMPRESSION RATIO 13,2:1
EXHAUST VALVE BPV SYSTEM
STARTER ELECTRIC STARTER
IGNITION AC KOKUSAN - DIGITAL CDI WITH OIL PUMP CONTROLLER
SPARK PLUG NGK BR8ES
INDUCTION SYSTEM INDUCTION REED
LUBRICATION MIXING WITH ELECTRICAL PUMP
CARBURETTOR KEIHIN PXK 36
CLUTCH WET MULTI-DISC CLUTCH
PRIMARY DRIVE Z.27/72
TRANSMISSION 6 GEARS
FINAL TRANSMISSION CHAIN
ENGINE OIL SAE 10W/40
CONSUMPTION L/100 KM 2,493
POLLUTION CO2 [G/KM] 59